Пошуковий запит: (<.>A=Голобородько Є$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Голобородько Є. П. Роль післядипломної освіти в розвитку соціокультурної компетентності вчителів української мови [Електронний ресурс] / Є. П. Голобородько, Л. П. Марецька // Педагогічний альманах. - 2012. - Вип. 16. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2012_16_14
|
2. |
Голобородько Є. П. Формування цілісної особистості [Електронний ресурс] / Є. П. Голобородько // Таврійський вісник освіти. - 2015. - № 2(2). - С. 80-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2015_2(2)__16
|
3. |
Голобородько Є. Розвиток позитивного мислення вчителів у системі післядипломної освіти [Електронний ресурс] / Є. Голобородько // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 6. - С. 14-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_6_4
|
4. |
Голобородько Є. П. Історичні передумови становлення акме-педагогіки [Електронний ресурс] / Є. П. Голобородько // Таврійський вісник освіти. - 2017. - № 1. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2017_1_3
|
5. |
Голобородько Є. П. В. Сухомлинський. "Сто порад учителеві" (Частина ІІ): із досвіду використання в умовах інноваційних освітніх технологій [Електронний ресурс] / Є. П. Голобородько // Педагогічний альманах. - 2015. - Вип. 26. - С. 189-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2015_26_33
|
6. |
Голобородько Є. Полікультурна освіта і виховання в умовах Школи гуманітарної праці [Електронний ресурс] / Є. Голобородько // Рідна школа. - 2014. - № 12. - С. 12-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_12_5
|
7. |
Голобородько Є. Порівняльний аналіз ефектів лікувального введення орлістату й біонанокомпозиту на основі фенугреку на показники-маркери ендогенної інтоксикації в щурів із експериментальним ожирінням [Електронний ресурс] / Є. Голобородько, Т. Іщук, Т. Синельник, В. Конопельнюк // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Проблеми регуляції фізіологічних функцій. - 2016. - Вип. 2. - С. 23-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_prff_2016_2_7
|
8. |
Антонов В. М. Акме-виховання національної особистості [Електронний ресурс] / В. М. Антонов, Є. П. Голобородько // Педагогічний альманах. - 2017. - Вип. 33. - С. 10-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2017_33_3
|
9. |
Голобородько Є. Серця віддавали дітям: педагогічна творчість К. Ю. Голобородька та Л. В. Обідіної як освітянський тренд Херсонщини [Електронний ресурс] / Є. Голобородько, Т. Кузьміч // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2018. - № 6. - С. 250-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2018_6_52
|
10. |
Голобородько Є. Серця віддавали дітям: педагогічна творчість К. Ю. Голобородька та Л. В. Обідіної як освітянський тренд Херсонщини [Електронний ресурс] / Є. Голобородько, Т. Кузьміч // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2018. - № 5. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2018_5_20
|
11. |
Голобородько Є. П. Формування соціальної компетентності старшокласників на матеріалі слов’янської культури як науково-методична проблемa [Електронний ресурс] / Є. П. Голобородько, Т. О. Кузьміч // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2012. - Вип. 39. - С. 29-38 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2012_39_6
|
12. |
Голобородько Є. П. Сучасні тенденції розвитку початкової освіти [Електронний ресурс] / Є. П. Голобородько // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 28. - С. З-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_28_3 Розкрито окремі аспекти методології вдосконалення початкової освіти на сучасному етапі. Визначено, що суттєвим методологічним елементом організації початкової освіти є всебічне знання учнів. Розглянуто поняття "технології навчання". Зауважено, що сучасні вчителі ще недостатньо володіють педагогічними технологіями, а уміле використання їх в навчально-виховному процесі формує майстерність учителя та неповторність особистості учня. Проаналізовано основні тенденції початкової освіти в Європі. Зроблено висновок, що усвідомлення конкретизації мети навчання дітей у початковій школі, знання сучасного школяра, критичне осмислення нового змісту початкової освіти, доцільне застосування педагогічних технологій, знання нормативної бази, творче використання європейського досвіду зміцнюють методологічні засади покращання початкової освіти в майбутньому.Раскрыты отдельные аспекты методологии усовершенствования начального образования на современном этапе. Определено, что существенным методологическим элементом организации начального образования является всесторонние знания учащихся. Рассмотрено понятие "технологии обучения". Отмечено, что современные учителя еще недостаточно владеют педагогическими технологиями, а умелое использование их в учебно-воспитательном процессе формирует мастерство учителя и неповторимость личности учащегося. Проанализированы основные тенденции начального образования в Европе. Сделан вывод, что осознание конкретизации цели обучения детей в начальной школе, знания современного школьника, критическое осмысление нового содержания начального образования, целесообразное использование педагогических технологий, знание нормативной базы, творческое применение европейского опыта укрепляют методологические основы улучшения начального образования в будущем.
|