Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)Журнали та продовжувані видання (5)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Голобородько Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Голобородько Є. П. 
Роль післядипломної освіти в розвитку соціокультурної компетентності вчителів української мови [Електронний ресурс] / Є. П. Голобородько, Л. П. Марецька // Педагогічний альманах. - 2012. - Вип. 16. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2012_16_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.874 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Голобородько Є. П. 
Формування цілісної особистості [Електронний ресурс] / Є. П. Голобородько // Таврійський вісник освіти. - 2015. - № 2(2). - С. 80-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2015_2(2)__16
Попередній перегляд:   Завантажити - 307.531 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Голобородько Є. 
Розвиток позитивного мислення вчителів у системі післядипломної освіти [Електронний ресурс] / Є. Голобородько // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 6. - С. 14-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_6_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 943.255 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Голобородько Є. П. 
Історичні передумови становлення акме-педагогіки [Електронний ресурс] / Є. П. Голобородько // Таврійський вісник освіти. - 2017. - № 1. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2017_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 337.53 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Голобородько Є. П. 
В. Сухомлинський. "Сто порад учителеві" (Частина ІІ): із досвіду використання в умовах інноваційних освітніх технологій [Електронний ресурс] / Є. П. Голобородько // Педагогічний альманах. - 2015. - Вип. 26. - С. 189-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2015_26_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 678.994 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Голобородько Є. 
Полікультурна освіта і виховання в умовах Школи гуманітарної праці [Електронний ресурс] / Є. Голобородько // Рідна школа. - 2014. - № 12. - С. 12-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_12_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 699.761 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Голобородько Є. 
Порівняльний аналіз ефектів лікувального введення орлістату й біонанокомпозиту на основі фенугреку на показники-маркери ендогенної інтоксикації в щурів із експериментальним ожирінням [Електронний ресурс] / Є. Голобородько, Т. Іщук, Т. Синельник, В. Конопельнюк // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Проблеми регуляції фізіологічних функцій. - 2016. - Вип. 2. - С. 23-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_prff_2016_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 315.595 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Антонов В. М. 
Акме-виховання національної особистості [Електронний ресурс] / В. М. Антонов, Є. П. Голобородько // Педагогічний альманах. - 2017. - Вип. 33. - С. 10-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2017_33_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 702.574 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Голобородько Є. 
Серця віддавали дітям: педагогічна творчість К. Ю. Голобородька та Л. В. Обідіної як освітянський тренд Херсонщини [Електронний ресурс] / Є. Голобородько, Т. Кузьміч // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2018. - № 6. - С. 250-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2018_6_52
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.336 Mb    Зміст випуску     Цитування
10.

Голобородько Є. 
Серця віддавали дітям: педагогічна творчість К. Ю. Голобородька та Л. В. Обідіної як освітянський тренд Херсонщини [Електронний ресурс] / Є. Голобородько, Т. Кузьміч // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2018. - № 5. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2018_5_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.339 Mb    Зміст випуску     Цитування
11.

Голобородько Є. П. 
Формування соціальної компетентності старшокласників на матеріалі слов’янської культури як науково-методична проблемa [Електронний ресурс] / Є. П. Голобородько, Т. О. Кузьміч // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2012. - Вип. 39. - С. 29-38 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2012_39_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 92.723 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Голобородько Є. П. 
Сучасні тенденції розвитку початкової освіти [Електронний ресурс] / Є. П. Голобородько // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 28. - С. З-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_28_3
Розкрито окремі аспекти методології вдосконалення початкової освіти на сучасному етапі. Визначено, що суттєвим методологічним елементом організації початкової освіти є всебічне знання учнів. Розглянуто поняття "технології навчання". Зауважено, що сучасні вчителі ще недостатньо володіють педагогічними технологіями, а уміле використання їх в навчально-виховному процесі формує майстерність учителя та неповторність особистості учня. Проаналізовано основні тенденції початкової освіти в Європі. Зроблено висновок, що усвідомлення конкретизації мети навчання дітей у початковій школі, знання сучасного школяра, критичне осмислення нового змісту початкової освіти, доцільне застосування педагогічних технологій, знання нормативної бази, творче використання європейського досвіду зміцнюють методологічні засади покращання початкової освіти в майбутньому.Раскрыты отдельные аспекты методологии усовершенствования начального образования на современном этапе. Определено, что существенным методологическим элементом организации начального образования является всесторонние знания учащихся. Рассмотрено понятие "технологии обучения". Отмечено, что современные учителя еще недостаточно владеют педагогическими технологиями, а умелое использование их в учебно-воспитательном процессе формирует мастерство учителя и неповторимость личности учащегося. Проанализированы основные тенденции начального образования в Европе. Сделан вывод, что осознание конкретизации цели обучения детей в начальной школе, знания современного школьника, критическое осмысление нового содержания начального образования, целесообразное использование педагогических технологий, знание нормативной базы, творческое применение европейского опыта укрепляют методологические основы улучшения начального образования в будущем.
Попередній перегляд:   Завантажити - 580.199 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського